Strategie de marketing! De maine, Gazeta vine la pachet cu o poza sexy cu Ovidiu Ioanitoaia

Pentru ca nu se mai vinde ca pe vremuri, departamentul de marketing al Gazetei Sporturilor a trebuit sa treaca la solutii extreme. In trecut mai aveau parteneriate si vindeau, impreuna cu ziarul, carti sau CD-uri, insa acum, de frica anchetelor, nimeni nu mai vrea sa se asocieze cu brandul GSP.

Solutia a venit in cele din urma din interior, Ovidiu Ioanitoaia fiind de acord sa imparta cu cititorii cu dare de mana poze indecente din tineretea lui.

„Cred ca aceasta campanie va avea un succes urias si cred ca nu doar microbistii vor cumpara ziarul. Ganditi-va la cate vaduve trecute de 50 de ani sunt in Romania! E vreuna care sa nu vrea o poza deocheata cu Ovidiu Ioanitoaia?”, au declarat cei de la GSP.

1 Comentariu

  1. cosmin

    iunie 23, 2016 at 3:44 pm

    Nu cred ca ar fi o strategie prea inspirata, cred ca ar face mai mult rau decat bine.

Spune-ti parerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.